مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد؛

آغاز عملیات رفع نقطه پرحادثه کارخانه سیمان غرب، محور بیستون به کرمانشاه 

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر برای رفع نقطه پرحادثه کارخانه سیمان غرب در محور بیستون به کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ 21 July 2024
سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث زیرگذر برای رفع نقطه پرحادثه کارخانه سیمان غرب در محور بیستون به کرمانشاه آغاز شد.
 
وی افزود: دوربرگردان کارخانه سیمان غرب در محور کرمانشاه به بیستون یکی از نقاط پرحادثه مصوب مهم در کرمانشاه است.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه این محور پرترددترین محور استان و مسیر اصلی تردد زائران اربعین به شمار می‌رود، اصلاح این نقطه پرحادثه بسیار حائز اهمیت است.
 
کهریزی ادامه داد: اصلاح این نقطه به صورت زیرگذر اجرا می‌شود و مسیر دسترسی به درودفرامان، کارخانه سیمان غرب و روستای «سه‌چک» از طریق زیرگذر انجام خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه به تازگی آغاز شده است، اضافه کرد: کار ساخت باکس‌های مورد نیاز برای احداث این زیرگذر که شامل ۳۰ باکس، ۴۰ تنی است، از قبل آغاز شده بود و برای افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای لاین انحرافی احداث شده است.
 
کهریزی عنوان کرد: در صورت تأمین به موقع اعتبار، این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و آسفالت آن را حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مزایای اجرای این پروژه یاد کرد: که نه تنها حوادث و تصادفات را کاهش می‌دهد، بلکه تردد خودروها در محور کرمانشاه به بیستون و بالعکس، که گاهی در مسیر دوربگردان با یکدیگر تلاقی داشتند را تسهیل خواهد کرد.
 
کهریزی افزود: برای اینکه در زمان اجرای این پروژه مشکلی در تردد ایجاد نشود لاین انحرافی ایجاد شده و ایمن‌سازی این لاین انحرافی، شانه‌سازی، آسفالت، نصب تابلوهای روشنایی و هشداردهنده، نصب نیوجرسی برای افزایش ضریب ایمنی انجام شده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد لاین انحرافی با ضریب ایمنی بالا، در ایام تردد زائران اربعین نیز هیچ مشکلی برای تردد زوار ایجاد نمی‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار